codziennie nowe aktualizacje
Julia Żugaj życiorys
Spis treści
Julia Żugaj jest polską piosenkarką i influencerką. Rozpoznawalność zyskała dzięki udziałowi w projekcie Team X. Swój kanał na YouTubie założyła w 2016 r.
Kim jest Julia Żugaj?
Przyszła na świat 2 lipca 2000 r. Internautów ciekawi nie tylko, ile Julia Żugaj ma lat, ale również ile ma wzrostu. Dziewczyna mierzy najprawdopodobniej 167 cm.
Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych piosenkarek młodego pokolenia. Swoją muzyczną karierę rozpoczęła już w wieku 4 lat. Dołączyła wtedy do dziecięcego zespołu Wesołe nutki.
Julia Żugaj Wiosenny bez wybrała na swój debiutancki singiel. Opublikowała go w maju 2022 r. i od razu zdobyła serca fanów. W 2022 r. wydała też swój debiutancki minialbum Miłostki. Ukazał się on nakładem Unity Records. Znalazło się na nim sześć utworów:
- W 7 Niebie,
- Wiosenny Bez,
- Miłostki,
- Letni Sen,
- Nie sądzę,
- Los.
Dziewczyna tworzy głównie muzykę pop. Stawia jednak na różnorodność, publikuje zarówno romantyczne ballady, jak i taneczne kawałki.
Prawdziwą pasją dziewczyny od zawsze był też taniec. Jako dziecko brała nawet udział w konkursach i zawodach tanecznych.
Julia Żugaj kosmetyki
Influencerka jest znana nie tylko ze swojej muzyki. Stworzyła również własną grę oraz wypuściła linię kosmetyków.
Julia Żugaj wiek wykorzystuje, aby trafić do rówieśników oraz młodszych fanów. Z myślą o nich powstała darmowa gra mobilna. Zaangażowana była również w produkcję gażetów w ramach działań w Team X. Tak powstały, chociażby limitowane świeczki. Julia Żugaj jest również znana z własnej linii lifestylowych produktów.
Kosmetyki Julia Żugaj wypuściła wraz z marką Ingrid Cosmetics w 2021 r. Ostatecznie kolekcję nazwano Ember. W jej skład wchodzą: paleta cieni, tusz do rzęs, satynowa pomadka i błyszczyk. Influencerka brała udział w każdym etapie projektowania kolekcji, począwszy od tworzenia koncepcji, opracowywania kolorów i struktur kosmetyków, a skończywszy na dizajnie opakowań. Kolekcja Ember była polecana przez cały Team X, w celach promocyjnych powstała nawet piosenka pt. Barwy. Kosmetyki dostępne są w drogeriach Hebe oraz online. Spotkały się one z tak dużym zainteresowaniem wśród klientów, że firma Ingrid Cosmetics postanowiła kontynuować współpracę z influencerką. Tak powstały perfumy. Julia Żugaj zaproponowała fanom swoje ulubione zapachy, czyli słodkie nuty wanilii i piżma.
Team X
Dziewczyna w 2018 r. związała się ze Spotlight Agency. Agencja ta była odpowiedzialna za kreację i biznesową opiekę nad Teamem X, czyli grupą influencerów, którzy tworzyli kontent rozrywkowy.
Julia Żugaj była jedną z uczestniczek projektu Team X 2. Dołączyła do niego w 2020 r. wraz z nią w zespole znaleźli się: Natsu, Sheo, Monika Kociołek, Piechu, Czaro Nykiel, Patrycja Mołczanow oraz Leksiu.
Team Julia Żugaj wykorzystała do rozwoju własnej kariery i rozpoznawalności w sieci. To tam dziewczyna opublikowała swój pierwszy utwór. Popularność zyskała dzięki szczerości i naturalności przed kamerami, była jedną z najbardziej lubianych uczestniczek Teamu X.
Po zakończeniu projektu zdecydowała się otworzyć nowy kanał na YouTubie, który nazwała Julia Żugaj Music. Nie zaprzestała jednak publikowania lifestylowych treści na swoim pierwszym kanale.
Julia Żugaj sklep
Infliencerka nie prowadzi sklepu ze swoimi produktami. Jest jednak aktywną użytkowniczką aplikacji Vinted. Julia Żugaj w internetowym sklepie sprzedaje swoje ubrania, by dać im drugie życie.
Instargram Julia Żugaj
Piosenkarka aktywna jest w social mediach. TikTok influencerki zgromadził niemal 3,5 miliona fanów. To zdecydowanie największy kanał influencerki. Dziewczyna prowadziła go początkowo z siostrą Sonią (wtedy platforma nosiła jeszcze nazwę Musical.ly). Bardzo szybko udało im się wybić i zaledwie po kilku miesiącach osiągnęły pułap 100 tys. obserwujących.
Julia Żugaj zdjęcia aktywnie zamieszcza również na Instagramie, gdzie obserwuje ją ponad milion osób.
W swoich social mediach chętnie dzieli się z fanami codziennością, słynie chociażby z miłości do zwierząt. Sama jest właścicielką dwóch psów rasy papillon – Lilki i Bajki. Swoich fanów pieszczotliwie nazywa Żugajkami.
Influencerka wywołała burzę, kiedy w studiu Wersow, w serii Czy to prawda że opowiedziała, że rozważa zamieszczanie płatnych treści na stronie dla dorosłych. Ostatecznie Julia Żugaj nago nie zdecydowała się jednak pozować. Przed zamieszczeniem zdjęć, czy też video powstrzymał ją fakt, że znaczna liczba jej fanów to młodzież.
Komentarze